Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Friends Fotos :*

Hej więc opisze w dzisiejszym poście opisze historię mojej przyjaźni z Chili.

Chili po przprowadce  doszła do mojej szkoły w piątej klasie ona chodzi do A ja do B.Na początku nie byłyśmy przyjaciółkami Chili wydawała mi się dziwna i nie miałam jak jej poznać. Dopiero w okolicach listopada lepiej się poznałyśmy.
W okresie zimowym spotykałam się grupkami znajomych chodziliśmy i się wygłupialiśmy tak w nawet 8 osób i właśnie raz była ona i się lepiej poznałyśmy następnego dnia spotkałam się tylko z nią i z taką inną koleżanką i już bardzo się polubiłyśmy. W zimę spotykałyśmy się praktycznie codziennie.
Na początku maja pojechałyśmy razem z Tyną do Złotych tarasów wszystkie trzy kupiłyśmy sobie takie same spodnie bluzki czapki i bejzbolówki byłyśmy bardzo zadowolone kupiłyśmy sobie bluzki z napisem FRIENDS FOREVER i od tego czasu bardzo się przyjaźniłyśmy wychodziłyśmy na zdjęcia spotykałyśmy się na nocowania bardzo bardzo często się spotkałyśmy rozmawiałyśmy na wszystkie tematy już wszystko o sobie wiedziałyśmy . Wydaję się że to koniec wcale nie :) nadal jesteśmy przyjciółkami równie często się spotykamy i nic się nie zmieniło. CO tu mogę napisać bardzo się cieszę ,że się przyjaźnimy ,że  spędzamy razem tyle czasu razem i że mamy takie piękne wspomnienia niech napis z naszych bluzek coś znaczy!!










                                                                                             pozdrawiam cię :**

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Do której klasy teraz pójdziesz "?

Klimat 1kw pisze...

6 :D