Obserwatorzy

wtorek, 1 lipca 2014

Lipiec miesiącem dbania o cere ♥

Hej od dziś ,ponieważ jest pierwszy lipca będę cały miesiąc dbała o cerę! Wpadłam na ten pomysł ,ponieważ zawsze latem mam gorszą cerę i trzeba trochę o nią zadbać ;). Mam już specjalny notesik w któym wszystko sobie rozplanowałam!
Zapisuję w notesiku co kiedy mam robić żeby nie nakładać za często bądż też za rzadko!

A o to moje produkto do twarzy :)

Po lewej stronie jest mój płyn do twarzy  firmy Garnier uważam że jest super :)
Peeling molerowy również idealnie się sprawdza
Krem do twarzy :)

Maseczki z Rossmana :truskawkowo-waniliowa, oliwkowa i kwiatowa..bardzo je lubię
zwłaszcza truskawkową ma taki cudny zapach *-*
Maseczka migdałowa stosuje 2 razy w tygodniu.



Tak a więc to już wszystko o mojej akcji o dbaniu o cerę polecam wam również latem więcej czasu poświęcić cerze :)


Brak komentarzy: